FILOZOFIA ŻYCIA

Jaką jesteś marką?

jaką marką jesteś?

Wszystko, co nasz otacza, jest jakąś marką. Świat jest jak ogromny bazar – za niewielką cenę otrzymasz podróbkę, ale aby mieć oryginał, musisz już dać coś więcej. A Ty jaką jesteś marką? Tanią podróbką, czy wartościowym oryginałem?

Każdy z nas ma swoją wartość. Mam na myśli taką wartość, o której nie decydują inni ludzie – nie wynika ona z ich opinii. Być samemu dla siebie wartością to duże wyzwanie i kolejny element właściwego projektowania życia.

Pamiętajmy, że wartości trzeba zbudować, bo nie pojawiają się one same. Sam fakt istnienia lub posiadania starych przyzwyczajeń jest kruchą wartością. Dlatego szukajmy ich na każdym kroku. Mogą być w różnych książkach, filmach, osobach, czy myślach. To jest piękne, że możemy wyciągać wartości z każdego elementu naszego życia. Świat daje nam niesamowite możliwości.

Mając wartości, tworzymy własną wewnętrzną markę. Markę nie na pokaz, aby być dumnym przed innymi, ale markę, aby być dumnym przed samym sobą. W końcu ma ona służyć Ci i sprawiać, że będziesz się rozwijać.

Staraj się zatem o to, aby na tym wielkim bazarze życia nie sprzedawać się za drobne.

Czy już wiesz jaką marką jesteś?

 

Tagged , , , , ,

O autorze

Sebastian - zajmuje się projektowaniem życia (oczywiście własnego), pasjonat filozofii stoickiej, miłośnik kotów, zawodowo biurokrata. Rozmyślam, analizuję i wyciągam wnioski, w wolnym czasie gram w squasha i inne sporty rakietowe. Mam nadzieję, że zagościsz tu na dłużej.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.